Subject: Tehniliste tingimuste taotlus "Kukulinna küla ja Äksi aleviku ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni laiendamine"
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 14:12:58 +0200

Tere,

Palume väljastada seoses projekteerimis-ehitustööde hankega „Kukulinna
küla ja Äksi aleviku ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni laiendamine“

tehnilised tingimused ÜVK rajatiste projekteerimiseks.

ÜVK torustikud plaanitakse rajada riigiteede 14221 Äksi-Kukulinna tee L1
ja 22220 Lähte-Estvere tee kõrvale.

Alltoodud lingist saab alla laadida hanke dokumentatsiooni koos trasside
eskiisiga:

https://www.dropbox.com/scl/fo/9f9cfkfq9xa3gmigwlqc5/ABp-nXiYB9D3w2DZ4dwKF
nk?rlkey=xfa99tx90cgtrz02w7p1p8a6m
<https://www.dropbox.com/scl/fo/9f9cfkfq9xa3gmigwlqc5/ABp-nXiYB9D3w2DZ4dwK
Fnk?rlkey=xfa99tx90cgtrz02w7p1p8a6m&st=mr40hb29&dl=0> &st=mr40hb29&dl=0

Küsimuste tekkimisel või võimalike tõrgete korral failide allalaadimisel,
palume ühendust võtta.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.